el trabucador

De vegades, quan la força de voluntat m’acompanya, m’aixeco molt d’hora per veure sortir el sol a la barra del Trabucador. M’agrada perque miro a un costat i veig com desperta el dia davant la immensitat del mar, giro el cap a l’altre costat  i la Serralada del Montsià encara dorm. Em costa molt arribar a la platja, a cada metre de la carretera m’aturaria per poder contemplar i fotografiar cada moment, cada detall de la primera claror del dia sobre el Delta de l’Ebre.

3-3101

2-6223

IMG_3227

IMG_3111

Anuncis

Deixa un comentari

